Arhiva zilnică: 29 Noiembrie 2016

Înaltpreasfințitul Mitropolit Serafim de Kythira ia atitudine față de comunicatul de presă greșit al ierarhiei grecești

În urma unei convorbiri telefonice pe care am avut-o astăzi cu Înaltpreasfințitul Mitropolit Serafim de Kythira facem publică luarea sa de poziție față de comunicatul de presă dat în data de 24 noiembrie 2016, la sfârșitul celei de-a doua ședințe … Continuă lectura

Publicat în S.O.S.

Biserica Rusa inceteaza dialogul cu Bisericile crestine care renunta la valorile lor

În cazul în care unele dintre cultele creștine vor continua sa se abata de la moralitatea tradițională, bazată pe doctrina creștină, Biserica Ortodoxă Rusă va înceta dialogul cu ele, a declarat într-un interviu pentru RIA Novosti, Mitropolitul Ilarion de Volokolamsk, … Continuă lectura

Publicat în Ecumenism

Toate sunt nimic fara smerenie

Frații mei, vreau să vă spun că astăzi, mai mult ca oricând, acest păcat al mândriei a cuprins toată lumea. Fiecare dorește să fie mai mare peste alții, să-i robească și să-i stăpânească. Fiecare dorește să fie mai bogat decât … Continuă lectura

Publicat în Cuvinte de folos

Numai noi să vrem să intrăm în el, usa e deschisa

Deznădejdea, disperarea, e cel mai mare păcat. Nu spune aşa, că „eu n-am să mă mai mântuiesc, că eu degeaba mă rog“, nu. Tu să spui aşa: „De unde-s gândurile astea? Ba nu. Eu, cu ajutorul Măicuţei Domnului, am să … Continuă lectura

Publicat în Cuvinte de folos

Au înnebunit și patriarhi și arhierei, toți! – PS Longhin Jar

Publicat în Ortodoxie

Patriarhia Română nu răspunde preoţilor, teologilor şi credincioşilor BOR la scrisorile despre textele eretice din Creta. O altă scrisoare trimisă de un preot român.

Patriarhia Română nu a răspuns scrisorilor trimise de către preoţii români, referitor la textele sinodale din Creta. Unul dintre preoţii mărturisitori, părintele Elefterie Tărcuţă, a mai trimis o scrisoare Patriarhului Daniel al României (şi întregului sinod), prin care cere sa … Continuă lectura

Publicat în Ortodoxie

Părinţii athoniţi care au conferenţiat în România au fost o binecuvântare pentru Neamul Românesc şi Biserica Ortodoxă

Am primit pe adresa de email a redacţiei o scrisoare de la un pelerin român care străbate Muntele Athos cu piciorul. Anual, domnul Viorel Nedelcu, vizitează Sfântul Munte împreună cu pelerini din România pe care îi călăuzeşte pe cărările bătute … Continuă lectura

Publicat în Ortodoxie | 1 comentariu

Despre feciorie. Apologia vieţii monahale. Despre creşterea copiilor

Despre feciorie Iudeii privesc cu dezgust frumuseţea fecioriei şi nu e de mirare, o dată ce n-au cinstit nici pe Hristos, născut din Fecioară. Păgânii o admiră şi se minunează de ea. Dar numai Biserica lui Dumnezeu, numai creştinii o … Continuă lectura

Publicat în Despre feciorie. Apologia vieţii monahale. Despre creşterea copiilor

Limba si postul

Cel mai greu mi se pare postul limbii. Limba este o gură de iad. Atâta mai vorbim, atâta mai clevetim, atâta mai povestim, atâta mai mărim minciunile de prin sat pe care le mai auzim, încât ne întrebăm dacă mai … Continuă lectura

Publicat în Cuvinte de folos