Arhiva zilnică: 7 Aprilie 2016

Comunicarea Mitropolitului Glifadei, Pavlos, la conferința ”Sfântul și Marele Sinod – Mare pregătire, nici o așteptare”

Întrebări privitoare la Sfântul și Marele Sinod Miercuri, 23 martie 2016, sala ”Melina Merkuri”, de la Stadionul Pace și Prietenie (SEF). Înaltpreasfințiți arhierei invitați și împreună-episcopi, Preasfințite Păstor al Bisericii Locale, Mitropolit de Pireu și Faliro, Serafim, preacinstite și mult … Continuă lectura

Publicat în Sinodul Pan-Ortodox

Ce înseamnă cuvintele lui Hristos: „Nu am venit să aduc pace, ci sabie”?

„Nu socotiţi că pace am venit să aduc pe pământ; nu am venit să aduc pace, ci sabie”. Aşa a grăit Domnul. A se citi: „Nu am venit să împac adevărul şi minciuna, înţelepciunea şi prostia, binele şi răul, dreptatea … Continuă lectura

Publicat în Cuvinte de folos

Creştin salvat de o asistentă musulmană

Abdeslam. Barakaoui. Atentate. Stat Islamic. Sunt cuvinte care sperie pe orice european. Toate statisticile arată că Europa se regăsește într-una dintre cele mai învolburate perioade din istoria recentă. Islamofobia este în creştere pe bătrânul continent, deşi musulman şi terorist nu … Continuă lectura

Publicat în Islam

Nu ţi-am spus să-ţi ai nădejdea întru mine?

Odată, pe când inima lui se primejduia să plesnească de durere, a mers din nou în bisericuţa sa şi a început să se roage cu multe lacrimi la Maica Domnului şi să sărute icoana ei din cata­peteasmă. Căuta scăpare la … Continuă lectura

Publicat în Cuvinte de folos